Скільки коштуватиме розмитнення транспортних засобів на іноземних номерах?

Законопроекти №8487 та №8488 щодо врегулювання ситуації з транспортними засобами з іноземною реєстрацією, у розробці яких активну участь брала ДФС, наразі ухвалені Верховною Радою України у першому читанні.

Зокрема, передбачається удосконалення порядку ввезення громадянами в митному режимі тимчасового ввезення або транзиту транспортних засобів, порядок переміщення та реєстрацію авто з іноземними номерами.

Мова йде про застосування фінансової гарантії, якщо нерезидент переміщує у режимі тимчасового ввезення більш, ніж один транспортний засіб. При транзиті вимога грошової застави в розмірі митних платежів буде розповсюджуватися на резидентів.

При умові ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів комерційного призначення необхідно надавати трудовий договір з підприємством-нерезидентом, підтверджений компетентними органами країни реєстрації компанії. Строк ввезення обмежений – 10 днів.

Також законопроектами передбачена обов’язкова реєстрація транспортних засобів, якщо вони ввезені громадянами України на строк понад 30 днів. Зареєструвати таку автівку буде необхідно протягом 10 діб з моменту ввезення.

Крім того, лібералізовані ставки акцизного збору, але при застосуванні коефіцієнтів в залежності від віку автомобіля та об’єму двигуна. Також скасовано обмеження відповідності екологічним нормам (ЄВРО-5) для легкових транспортних засобів, що були у використанні, при їх митному оформленні та реєстрації.

У той же час посилюється й відповідальність громадян за порушення умов тимчасового ввезення або транзиту.

Запропонований інформаційний обмін між ДФС та Державною прикордонною службою щодо фактів наміру перетинання державного кордону України особами, які раніше вже порушували митні правила.

Державна фіскальна служба також буде взаємодіяти з Національною поліцією в частині контролю за дотриманням водіями порядку використання таких транспортних засобів на митній території України, недопущення порушення обмежень, встановлених Митним кодексом України.

Також при їх митному оформленні та реєстрації скасовуються обмеження відповідності екологічним нормам для легкових транспортних засобів, що були в користуванні.

«У законопроекті передбачено майже всі запобіжники і механізми вирішення ситуації, яка склалася з транспортними засобами з іноземною реєстрацією. Після ухвалення закону всі ці автомобілі потрібно буде вивезти за кордон або надати до митного оформлення документи, що підтверджують право власності транспортного засобу, після чого буде надана можливість здійснити митне оформлення», – зазначив в.о. директора Департаменту адміністрування митних платежів ДФС Сергій Тупальський.

У другому читанні парламент планує розглянути законопроекти вже у вересні.

На сьогодні загальне податкове навантаження на транспортні засоби, що були у використанні, складає приблизно 35-45% від вартості автомобіля.

За 6 місяців 2018 року ввезено 49,6 тис. шт. вживаних транспортних засобів зі сплатою митних платежів у сумі понад 3 млрд грн, тобто в середньому 63,4 тис. грн з одного автомобіля.

При ввезенні вживаного легкового автомобіля, наприклад, Skoda Octavia 2010 року вартістю 93,1 тис.грн сплачено 47,5 тис. грн митних платежів, Renault Megane 2012 року випуску вартістю 63,7 тис. грн сплачено 26,3 тис. грн, при ввезенні Renault Scenic 2010 року вартістю 67,7 тис. грн сплачено 41,4 тис. грн.

При лібералізації ставок акцизу податкове навантаження на б/в автівки зменшиться в рази.






Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *