Схвалено Концепцію створення Національного контактного центру

Схвалено Концепцію створення Національного контактного центру. Відповідне розпорядження № 1269-р Кабінет Міністрів прийняв 2 грудня 2015 року.

Уряд доручив Мінрегіону разом з Мінфіном, Мін’юстом, Державним агентством з питань електронного урядування, Секретаріатом Кабінету Міністрів України та державною установою «Урядовий контактний центр» розробити та подати у двомісячний строк Кабінетові Міністрів України  в установленому порядку проект плану заходів щодо реалізації Концепції.

Метою Концепції є створення організаційних умов для удосконалення роботи органів державної влади із зверненнями громадян, зокрема телефонними та електронними, для забезпечення їх оперативного розгляду та вирішення порушених в них питань шляхом:

утворення на базі Урядового контактного центру Національного контактного центру як «єдиного вікна» для подання телефонних та електронних звернень громадян до органів державної влади (Президента України, Верховної Ради України (крім народних депутатів України), Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органів виконавчої влади, державних колегіальних органів);

надання фахівцями Національного контактного центру консультацій з актуальних питань державної політики;

забезпечення маршрутизації звернень до органів, що уповноважені вирішувати порушені у зверненнях питання, у тому числі територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, Національного банку тощо;

виявлення за результатами аналізу звернень проблемних питань та прийняття рішень для їх вирішення;

забезпечення моніторингу та контролю результатів розгляду питань як шляхом проведення аналізу відповідей на звернення, так і через прямий контакт із заявником.

Реалізація Концепції розрахована на 2016—2017 роки.






Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *